Procedura rejestracyjna
DOKUMENTY POTRZEBNE DO REJESTRACJI:
- Pobrać i wypełnić druk karty rejestracyjnej.
- Dowód osobisty - Nr ewidencyjny (pesel).
- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP).
- Świadectwo szkolne (oryginał + ksero).
- Wszystkie świadectwa pracy (oryginał + ksero):
a) Osoby zatrudnione w niepełnym wymiarze czasu pracy:
- wynagrodzenie (brutto) w poszczególnych miesiącach od 1997 r. wydany przez ZUS lub zakład pracy.
b) Osoby zatrudnione na umowę zlecenie; członkowie SKR i RSP:
- zaświadczenie z całego okresu pracy o podstawie wymiaru składek na ZUS i Fundusz Pracy w rozbiciu na każdy miesiąc, wydany przez zakład pracy.
c) Osoby prowadzące Działalność Gospodarczą (działalność nie może być zawieszona):
- decyzja o wykreśleniu działalności gospodarczej,
- zaświadczenie o podstawie wymiaru składek na ZUS i Fundusz Pracy wydany przez ZUS.
d) Osoby, które utraciły prawo do renty inwalidzkiej:
- decyzja przyznająca rentę,
- decyzja wstrzymująca rentę lub zaświadczenie.
- REGON i EKD z zakładu pracy.
- Inwalidzi:
- orzeczenie o grupie inwalidzkiej.
- Osoby posiadające pole:
- nakaz płatniczy (oryginał + ksero).
- Osoby będące na zwolnieniu lekarskim po zwolnieniu z pracy:
- zaświadczenie o podstawie wymiaru zasiłku chorobowego lub macierzyńskiego.
- Zdolność do pracy (po chorobowym).
- Aktualny meldunek.
- Po odbyciu służby wojskowej książeczka wojskowa ( oryginał + ksero)
Redakcja strony: Procedura rejestracyjnaRejestr zmian
- Pierwsza publikacja:Kurcoń Artur2012-09-03 17:38:33
- Aktualizacja publikacji:Kurcoń Artur2012-09-05 07:47:01
- Wytworzenie publikacji:Kurcoń Artur2012-09-05 07:46:56
- Zatwierdzenie informacji:Kurcoń Artur2012-09-05 07:46:56